Firma GoPro zaprezentowała już kolejną generację swojej kamery akcji o nazwie HERO 10. Jednak zaraz po prezentacji nowego produktu, wielu użytkowników miało problem z połączeniem GoPro 10 ze smartfonem za pomocą autorskiej aplikacji Quik. W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na pytanie, jak rozwiązać ten problem i szczegółowo opisać kolejność działań.
Na początek nie biegnij od razu do sklepu i nie oddawaj aparatu jako uszkodzonego. To chyba nie jest powód.
W naszym przypadku, na przykład, problemem był brak aktualizacji dla GoPro Quik.
Dla początkujących
:Pobierz aplikację GoPro Quik z AppStore (dla iPhone) i Google Play (Android) dla swojego podręcznego gadżetu.
Aktualizacja została wydana dzień przed prezentacją, czyli 15 września. Wygląda na to, że producent całkowicie zaktualizował aplikację (waga aktualizacji Quika do wersji 10 to 213,3 MB). Ze wszystkimi funkcjami HERO10 Black możecie zapoznać się w międzyczasie w oknie aktualizacji aplikacji AppStore lub Google Play.
Proces podłączania kamery GoPro 10 do Quik
Nie martw się, jeśli nie możesz od razu podłączyć aparatu. Pamiętaj, że połączenie Wi-Fi musi być włączone zarówno w kamerze, jak i w GoPro.
Instrukcje krok po kroku dotyczące instalacji aktualizacji
Nadszedł więc czas na zainstalowanie aktualizacji.
W tym momencie naciśnij i przytrzymaj przycisk boczny przez około 8 sekund i przełącz się na sieć Wi-Fi aparatu.
Nie obawiaj się, jeśli zobaczysz błąd - po prostu naciśnij "Kontynuuj". Stamtąd wystarczy zgodzić się na warunki i przejść dalej.
I wszystko powinno działać! Przynajmniej tak to działało w naszym przypadku.
To są proste kroki i możesz cieszyć się swoim GoPro HERO10 Black! Twój, Wazza!
Nie zapomnij zasubskrybować naszych kanałów na Facebooku i Instagramie, a także na YouTube i Telegramie.
Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz tekst i naciśnij Ctrl+Enter
.